חקר דפי נחיתה: הגדרה ומטרה.

מהו דף נחיתה?

דף נחיתה הוא אתר אינטרנט שמיועד לשרת מטרה אחת וממוקדת. הוא נועד למשוך את תשומת לב הגולש למוצר או שירות שהעסק מציע.

מהי מטרת דף נחיתה?

מטרת דפי נחיתה היא ליצור קריאה לפעולה - (call-to-action (CTA)) שתכוון את הגולש לבצע פעולה כלשהי כמו השארת פרטי קשר, שליחת הודעה או אימייל או כל פעולה אחרת כדי שהגולש יוכל ליצור קשר עם בעל העסק לגבי אותו מוצר או שירות.

עיצוב דפי נחיתה:

דפי נחיתה קצרים יותר באורך ובמספר העמודים מאתרים אחרים כמו אתרי תדמית. דף נחיתה אמור להיות מעוצב לפי אותו סוג שירות או מוצר שאתם מציעים, כלומר אם אתם מציעים שיווק דיגיטלי, דף הנחיתה שלכם צריך להיות מעוצב בצורה מודרנית שמשדרת שיווק דיגיטלי. לדוגמה, תמונות של מדיה חברתית כמו פייסבוק אינסטגרם, או כותרות שמדברות על לידים וכל מה שצריך כדי שהגולש יבין שמדובר בשיווק דיגיטלי. בדף נחיתה כמו שציינו, צריך להיות טופס להשארת פרטים להמשך תהליך.

כמה דברים שצריך לקחת בחשבון בעת בניית דף נחיתה:

  • הבנת קהל היעד:

    לפני שמתחילים לבנות את דף הנחיתה, חשוב לזהות את הקהל היעד ולהבין את הצרכים, הקשיים והאינטרסים שלו. קחו בחשבון את הגילאים, המגדר, המיקום הגיאוגרפי ותחומי העניין של הקהל היעד שלכם, כך שתוכל ליצור תוכן ועיצוב המתאימים להם.

  • תוכן ברור וממוקד:

    בזמן בניית הדף נחיתה, חשוב להתמקד במסרים העיקריים שאתם רוצים להעביר לקהל היעד שלכם. כל מסר צריך להיות ברור וקצר ככל האפשר. עבדו על כותרות חזקות, טקסטים מרכזים וקטעים עם דוגמאות או תיאורים מעשיים שיקלו על הגולש להבין את המסר או את המוצר.

  • עיצוב אטרקטיבי:

    בחרו בעיצוב שמתאים לקהל היעד ולמוצר או שירות שאתם כבעלי העסק מציעים. עיצוב הדף צריך להיות מרשים ואטרקטיבי, כך שהגולשים ירצו לבצע (call-to-action (CTA)). שימו לב לפרטים כמו צבעים, פונטים ואלמנטים גרפיים כדי ליצור חוויה ויזואלית מרשימה.

  • קריאה לפעולה:

    כל דף נחיתה צריך להכיל קריאה לפעולה (CTA) מובהקת שמכוונת את הגולשים לבצע פעולה מסוימת, כגון הרשמה לניוזלטר, השארת פרטים או קביעת פגישה. צריך להיות ברור מה הפעולה הרצויה ולמה היא חשובה לגולש. השתמשו בטקסטים, צבעים וכפתורים בולטים כדי להדגיש את ה-CTA ולעודד את הגולשים ללחוץ עליהם.

  • נגישות ותאימות:

    וודאו שדף הנחיתה עובד כראוי בכל המכשירים (כולל טלפונים ניידים, טאבלטים ומחשבים) ובכל הדפדפנים השונים. זה יכול לעזור להבטיח שכל גולש יוכל לקבל את החוויה הטובה ביותר ולהשתמש בדף נחיתה בצורה אופטימלית. בנוסף, עבדו על כך שהדף יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלויות שונות, כולל שימוש בכותרות ברורות, תיאורי תמונות מתאימים וניהול נכון של צבעים וקונטרסטים. כך תוכלו להגיע לקהל רחב יותר ולשפר את השימושיות של דף הנחיתה שלכם.

הנה דף נחיתה לדוגמה שבנינו LDM.

הנה כמה מהאתרים שבנינו:

אנו מציעים שירותים נוספים שעשויים לעניין אתכם כמו קורסי פיתוח תוכנה, , שיעורים פרטיים בפיתוח אתרים, ובדיקת איכות אתרים בה ננתח את האתר שלכם ונספק דוח מקיף והמלצות לשיפור וחיזוק ה-SEO.