חקר אתרי תדמית: הגדרה ומטרה.

מהו אתר תדמית?

אתר תדמית מיועד לספק לגולשים את כל הפרטים הרלוונטיים לגבי העסק שלכם, כולל מיקום העסק, אמצעי יצירת קשר, ותיאור כללי של העסק. אתר תדמית מייצר רושם ראשוני חיובי של עסק מקצועי ולגיטימי, ומעניק לכם יתרון על פני מתחרים שאין להם אתר תדמית.

מהי חשיבות אתר תדמית?

אתר תדמית מהווה נקודת מפגש מרכזית בשיווק הדיגיטלי, מאחר שכל המידע אודות העסק שלכם (כמו שציינו בפסקה למעלה) יהיה זמין באינטרנט בצורה שאתם רוצים שהיא תראה, כלומר אנו יכולים ליצור לכם אתר תדמית בעיצוב שרשתות חברתיות כמו אינסטגרם, פייסבוק וכדומה, אינם יכולים להציע. החשיבות העיקרית היא שמנועי חיפוש כמו גוגל יכולים להרחיב את מאגר הלקוחות העתידיים שלכם על ידי הצגת העסק שלכם בתוצאות החיפוש.

אתר תדמית ושימוש במדיה חברתית - שילוב מנצח:

חשוב להדגיש שפעילות חברתית כמו אינסטגרם, פייסבוק טוויטר וכו, לא מחליפים אתר תדמית מקצועי, ומומלץ מאוד לשלב בין השניים כדי למקסם את החשיפה של העסק שלכם בכל האינטרנט:

  • קישורים לפרופילי המדיה החברתית של העסק: וודאו שכל דף באתר התדמית שלכם מכיל קישורים לפרופילים של העסק במדיה החברתית. זה יאפשר לגולשים לעבור בקלות בין האתר למדיה החברתית ולהתעדכן בפעילות העסק.

  • שיתוף תוכן מהאתר במדיה החברתית: שתפו במדיה החברתית קישורים למאמרים, עדכונים ותוכן אחר מהאתר התדמית שלכם. זה יעזור להגדיל את התעבורה (traffic) לאתר ולהגיע לקהל רחב יותר. השתמשו בכפתורי שיתוף מיוחדים באתר כדי לאפשר לגולשים לשתף את התוכן בקלות.

  • הבאת תוכן מהמדיה החברתית לאתר: הוסיפו פיד של הפוסטים האחרונים מהמדיה החברתית שלכם לאתר התדמית שלכם. זה יכול לספק תוכן חי ומעודכן באתר ולקדם את השיתוף בין הפלטפורמות.

  • ייחודיות ואחידות: וודאו שהאתר והפרופילים במדיה החברתית של העסק נראים אחידים ומשקפים את האישיות של המותג. עיצובים ושפה דומים יעזרו לקהל היעד לזהות את המותג בקלות ולהבין מה הוא מציע. כמו כן, שימרו על אופי התוכן והשיח ברמה גבוהה ואיכותית גם באתר וגם במדיה החברתית.

הנה אתר תדמית שבנינו ללקוח MC Real Estate.

הנה כמה מהאתרים שבנינו:

אנו מציעים שירותים נוספים שעשויים לעניין אתכם כמו קורסי פיתוח תוכנה, , שיעורים פרטיים בפיתוח אתרים, ובדיקת איכות אתרים בה ננתח את האתר שלכם ונספק דוח מקיף והמלצות לשיפור וחיזוק ה-SEO.