דו"ח אופטימיזציה ל-SEO

אנו מעוניינים לעזור לכם לשפר את ביצועי האתר שלכם ולקדם אותו אורגנית. אנו נבדוק וננתח את האתר שלכם על מנת לאתר בעיות וחסמים פוטנציאליים. נעמיד למבחן את האתר שלכם בכמה פרמטרים שונים, כולל:

  • ביצועים (Performance)

    אנחנו נבצע בחינה מעמיקה של ביצועי האתר שלכם, כדי להבטיח שהמשתמשים מקבלים חוויה מהירה וחלקה. הבדיקה כוללת ניתוח של מגוון רחב של פרמטרים כגון TBT, TTI ועוד הרבה, אשר נבחרו בקפידה כדי להציג את התמונה המלאה של הביצועים. הבדיקות שלנו מתמקדות בכל סוגי המסכים, גדולים וקטנים, כדי להבטיח שהאתר שלכם מספק את התפוקה הטובה ביותר בכל התנאים. לאחר שהבדיקה תושלם, תקבלו דוח מקיף המכיל תובנות על הביצועים והמלצות לשיפור.

  • אבטחה ורשתות (Security and Networking)

    חלק זה של הניתוח מתמקד בהערכת ההכנה של האתר מפני איומים אינטרנטיים אפשריים. זה כולל בחינת היעילות של רשת מסירת תוכן CDN (Content Delivery Network) כדי לספק את תוכן האתר (טקסט, תמונות וכדומה) בצורה מהירה ובטוחה למשתמשים ברחבי העולם. אנחנו נבדוק האם האתר שלכם מוגן מפני בוטים אוטומטיים ופעילויות אחרות שעלולות להיות מזיקות. בנוסף, אנו בודקים את אמצעי האבטחה המשמשים לשדות הקלט של המשתמש באתר כדי למנוע שימוש לא ראוי ולהבטיח את שלמות הנתונים.

  • נגישות (Accessibility)

    אנחנו נבצע סקירה של נגישות האתר שלכם, כדי לוודא שהוא עובר את הבדיקה הבסיסית של גוגל. אנחנו נבדוק את ה-HTML וה-CSS שלכם, ונספק תשובות מפורטות והמלצות מקצועיות לשיפור. המטרה שלנו היא להבטיח שכל אלמנטי ה-HTML שלכם מתוכנתים באיכות גבוהה, מה שמעניק למשתמשים שלכם חוויה בלתי פשרתית.

  • מתודולוגיות מומלצות (Best Practices):

    אנחנו נערוך אנליזה מעמיקה שתסקור את כל האספקטים המרכזיים של האתר שלכם, בכדי להבין את היכולת שלו לעמוד בתקנים המקובלים בתעשייה. הניתוח שלנו יכלול שיקולים שונים, כולל רמת הבטיחות שהאתר מציע, תאימותו למגוון דפדפנים, ואת רמת האיכות של הקוד שלו, בין השאר. בסיום הבדיקה, אנו נספק לכם דוח מקיף המתאר את כל הממצאים שלנו, ונציע המלצות ספציפיות לשיפורים כדי לוודא שהאתר שלכם מתואם לתקנים התעשייתיים המובילים.

  • Google Analytics & Google Search Console:

    אנו נבחן את Google Search Console ואת Google Analytics של אתרכם במסגרת תקופות זמן שונות, בשילוב עם עדכוני גוגל באותן צירי הזמן הרלוונטיים לאתר שלכם. כך נוכל להעניק לכם דוח מעמיק המסביר פרמטרים שונים כמו Clicks, Impressions, נקודות השיא והשפל שלכם, יחד עם הסיבות לכך ובעיות שגוגל מתריאה עליהן ב-Google Search Console עם הסברים מלאים על כל בעיה ואיך ניתן לפתור אותה.

  • אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO):

    אופטימיזציה למנועי חיפוש היא תהליך מורכב המערב את עבודה עם מגוון רחב של משתנים. רוב המשתנים האלו כבר עברנו דרכם בסעיפים הקודמים. האופטימיזציה המוצלחת של האתר שלכם תדרש שילוב וטיפול בכל הנושאים והתחומים שהוזכרו, וזה בדיוק מה שהדוח שלנו מכוון לעזור לכם לעשות.

    על ידי טיפול ממוקד בנושאים הללו, תוכלו לשפר את מיקומכם בתוצאות חיפוש, להגביר את החשיפה של האתר שלכם, ולשדרג את האיכות שהאתר שלכם מציע למבקרים. אפשר להגיד בביטחון שהשיפורים הללו ישפיעו באופן חיובי על ה-SEO שלכם, וימקמו את האתר שלכם במקום מובחר יותר בתוך המערכת הרחבה של האינטרנט.

פרטים נוספים:

  • עלות הדו"ח בפעם הראשונה הינה 1,000 ש"ח לא כולל מע"מ.
  • עלות דו"ח בפעם השנייה הינה 500 ש"ח לא כולל מע"מ.
  • התיקון והיישום של ההמלצות נמצאים באחריות הלקוח. כמובן, אנו זמינים לענות על שאלות ולספק הכוונה בחינם כחלק מהשירות שלנו.
  • להזמנה, נא שלחו לנו הודעת וואטסאפ

הנה כמה מהאתרים שבדקנו והעלינו את איכותם:

אנו מציעים שירותים נוספים שעשויים לעניין אתכם כמו קורסי פיתוח תוכנה, , שיעורים פרטיים בפיתוח אתרים, ובדיקת איכות אתרים בה ננתח את האתר שלכם ונספק דוח מקיף והמלצות לשיפור וחיזוק ה-SEO.