קידום אתרים: הבחירה בין קידום אורגני לממומן

An image showing general data such as exposure and clicks on a certain website

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) הוא תהליך המשמש לקדם את האתר שלכם על ידי הגדלת המבקרים לאתר באופן חיפוש טבעי. ישנם שני סוגים של קידום אתרים: אורגני(טבעי) וממומן.

קידום אורגני

קידום אורגני הוא תהליך של שיפור דירוג האתר במנועי החיפוש ללא כל שימוש באמצעי כספי. קידום אתרים אורגני נעשה על ידי מגוון רחב של אמצעים שכוללים שימוש בכלים כמו מחקר מילות מפתח, כתיבת תוכן איכותית וייחודית, בניית קישורים בתוך האתר שלכם ומחוץ, שזה אומר שאתרים אחרים מפנים לאתר שלכם, ועוד.

כדי לבצע קידום אורגני בצורה תקינה, נדרש ידע מקצועי והבנה עמוקה בבניית אתרים, כדי לוודא שהאתר נבנה לפי הנחיות של Google Search Essentials, ושאין הפרה קריטית של SEO.

לא יודעים מה המשמעות של SEO? מוזמנים לקרוא את המאמר שלנו: אופטימיזציה למנועי חיפוש - SEO

היתרונות של קידום אתרים אורגני הם שיפור דירוג האתר במנועי החיפוש, מה שאומר שלקוחות פוטנציאלים רבים ימצאו אתכם וסיכויים גדולים יותר שתצליחו להפוך אותם ללקוחות שלכם. קידום אתרים אורגני בדרך כלל לוקח זמן, אך קידום זה הוא הטוב ביותר שיש ומראה שהאתר שלכם איכותי.

קידום ממומן

קידום ממומן כרוך בתשלום עבור שטחי פרסום בדפי תוצאות של מנועי החיפוש, כגון פרסום בתשלום לפי קליק (PPC). היתרונות של קידום ממומן הם שהאתר שלכם יופיע בראש הרשימה של מנועי החיפוש. עם זאת, קידום אתרים ממומן יכול להיות יקר, וייתכן שהתוצאות לא יהיו באותה רמה כמו אלו שהושגו באמצעות קידום אתרים אורגני, שהם האיכותיים שיש.

אנחנו ממליצים בתור התחלה של העסק, (גם אם האתר בנוי בצורה תקינה ובהתאם להנחיות של Google Search Essentials), לבצע קידום ממומן גם במנועי החיפוש וגם דרך הרשתות החברתיות (SMO), וזה על מנת שאנשים יתחילו להכיר אתכם. לאחר זמן מה, תוכלו להמעיט בקידום ממומן, ולהישאר עם קידום האורגני.

אנו מציעים שירותים נוספים שעשויים לעניין אתכם כמו קורסי פיתוח תוכנה, , שיעורים פרטיים בפיתוח אתרים, ובדיקת איכות אתרים בה ננתח את האתר שלכם ונספק דוח מקיף והמלצות לשיפור וחיזוק ה-SEO.