האם WordPress מתאים לאתר שלכם?

בעוד שזה נכון ש-WordPress פופולרית, לא בהכרח אומר שזו האופציה הטובה ביותר, והשימוש בה לא ידע מקצועי והבנה עמוקה בבניית אתרים יכולה להפוך את האתר שלכם לאתר באיכות נמוכה.

למתכנתים מקצועיים, יש הבנה עמוקה של הטכנולוגיות והטכניקות שקשורות בבניית אתרים כמו: קידום אתרים, זמני טעינה, כיווץ תמונות, בטיחות האתר, Semantic HTML, אחסון האתר על גבי שרתים שונים וזה על קצה המזלג.

היום לצערנו כל אחד יכול לבנות אתר, אך לא לכולם יש את הידע המקצועי. לא סתם חברות הייטק משלמות לא מעט כסף עבור מתכנתים מקצועיים. לפני שאתם או חברה אחרת בונה עבורכם אתר דרך WordPress או Wix וכדומה, תוודאו שיש לכם/להם את הידע הדרוש.

מה צריך לקחת בחשבון כשבונים אתר אינטרנט עם WordPress ובאופן כללי:

השרת שעליו האתר מאוחסן

אם האתר מאוחסן בשרת באיכות נמוכה או עמוס יתר על המידה, אתם עלולים לחוות קשיים בזמינות האתר ותפקוד לקוי.

אבטחת האתר

אתרי WordPress, עשויים להיות פגיעים לפרצות אבטחה אם האתרים לא מוגדרים ומתוחזקים כהלכה, כולל עדכון תוכנות ליבה, תוספים וערכות נושא.

מהירות האתר

אתרי WordPress, עלולים לסבול מבעיות ביצועים עקב מורכבות הפלטפורמה, מספר ואיכות התוספים וערכות נושא ו/או חוסר אופטימיזציה.

אלו שלוש נקודות מרכזיות, אך כמובן שיש עוד עשרות פרמטרים אחרים שצריך לקחת בחשבון. תעדיפו מתכנתים מנוסים עם ידע מקצועי ונרחב בבנית אתרים.

אנו מציעים שירותים נוספים שעשויים לעניין אתכם כמו קורסי פיתוח תוכנה, , שיעורים פרטיים בפיתוח אתרים, ובדיקת איכות אתרים בה ננתח את האתר שלכם ונספק דוח מקיף והמלצות לשיפור וחיזוק ה-SEO.