חקר אתרי מכירות: הגדרה ומטרה.

A laptop and a cart of money next to it

מהו אתר מכירתי?

אתר מכירתי, חנות, מסחר אלקטרוני וE-commerce הם כולם שמות של אתרים שמאפשרים לגולשים לקנות או למכור מוצרים פיזיים, שירותים ומוצרים דיגיטליים דרך האינטרנט - (חוץ מהשמות השונים, הם כולם אותו דבר).

מורכבות אתרי מכירה:

אתרי מכירה יכולים להיות דיי מסובכים, כי יש לדאוג להרבה דברים, כמו משלוח, עדכון מחיר, מערכות סליקה, מסד נתונים ועוד הרבה פרטים נוספים.

יש כמה דרכים לבנות אתרי מכירה ובדרך כלל לפי דרישות הלקוח ניתן לדעת באילו כלים צריך להשתמש. לדוגמה, לא כל אתר מכירתי צריך מסד נתונים או מסך של הרשמה. כלומר בהתאם לדרישות הלקוח נדע באילו כלים צריך להשתמש כדי לבנות את האתר.

השקעה זו היא חשובה אם אתם רוצים לקוחות ברחבי העולם בנוסף ללקוחות מקומיים. בדרך זו תוכלו להרחיב את כמות הלקוח שלכם פי כמה.

פופולריות:

אתרי מכירות זוכים לפופולריות רבה עם השנים. בין החברות המפורסמות ביותר המשתמשות באתר מכירתי הן אמזון, איביי ושיין. אנחנו חושבים שכל עסק שמוכר מוצרים או שירותים, צריך להקים אתר מכירתי ולמכור גם ברשת. ככה תוכלו להנות מלקוחות 24/7.

הנה כמה מהאתרים שבנינו:

אנו מציעים שירותים נוספים שעשויים לעניין אתכם כמו קורסי פיתוח תוכנה, , שיעורים פרטיים בפיתוח אתרים, ובדיקת איכות אתרים בה ננתח את האתר שלכם ונספק דוח מקיף והמלצות לשיפור וחיזוק ה-SEO.